بهانه دلم!!


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

مهتاب خانم!!

 دنيا مي تازد اما مهرباني تو هميشه در خاطرات من نقش بسته است!!

 زمان افسار گسيخته مي رود اما پاكي و معصوميت چشمان تو هرگز فراموش نمي شود!!

 زمانه راه خودش را سپري مي كند اما صداقت و گذشت  تو هميشه مرا به ياد تو مي اندازد!!

 هر روز شب مي شود و هر شب روز مي شود اما خاطرات تو براي هميشه در گوشه قلب من زنده خواهند بود!!

 انقدر حرف براي گفتن دارم كه هيچ وقت تمام نخواهند شد پس سكوت كه سرشار از ناگفته هاست را پيشه مي كنم !!

و اين اشعار تقديم شما بهترين و مهربانترين و عزيزترين و وفادارترين دوست من:

در مکتب ما رسم فراموشی نیست

در مسلک ما عشق هم آغوشی نیست

مهر تو اگر به هستی ما افتاد

هرگز به سرم خیال خاموشی نیست

و اين شعر:

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم
بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است
من طالب آن مستی و خواهان گناهم...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,ساعت 11:46 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com